Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego www.paulsilk24.pl

Sklep internetowy Paulsilk, dostępny pod adresem www.paulsilk24.pl , prowadzony jest przez firmę Paweł Jakubowski. Siedziba firmy znajduje się w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 58 lok. 15  NIP: 5213095961

Regulamin zakupów

1. Sklep internetowy Paulsilk prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.paulsilk24.pl

2. Wszystkie produkty/usługi oferowane w sklepie www.paulsilk24.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych  są cenami brutto. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

4. Klient może składać zamówienia poprzez dokonanie zakupu na platformie sklepowej. Każde zamówienie będzie osobno potwierdzone mailowo lub telefonicznie. 

Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie danych pozwalających na weryfikację Klienta składającego zamówienie i osoby odbierającej (jeśli są to dwie różne osoby). Niezbędne jest również podanie nr telefonu kontaktowego lub adresu e-mail. 

5. Na każdy sprzedany towar/usługę wystawiamy fakturę bez VAT.

6. Kupując w naszym sklepie udzielasz nam jednorazowego pełnomocnictwa na zawarcie umowy o świadczenie usług w Twoim imieniu i na Twój rachunek z dostawcą - w celu przesłania za jej pośrednictwem zakupionego towaru. Przekazane na ten cel środki pieniężne są ustalane wg. cenników operatorów pocztowych i firm kurierskich i nie stanowią dodatkowego dochodu sprzedającego, a więc nie będą uwzględnione na fakturze bez VAT. Pełnomocnictwo w żaden sposób nie obciąża dodatkowo kupującego.

7. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub za pomocą firmy kurierskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku dostawy.

Czas realizacji przy wszystkich płatościach wynosi 3 dni robocze od zaksięgowania wpłaty lub od informacji i weryfikacji płatności on-line i karty płatniczej.

8. Możliwe są następujące formy płatności:

- Przelewem. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru/usługi w Sklepie, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Niezwłocznie po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie Firmy realizowane jest zamówienie.

- Poprzez płatność online. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

- Karty płatnicze:

* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 

9. Przy niektórych towarach/usługach podany jest czas realizacji zamówienia. Informuje on ile dni roboczych zazwyczaj upływa od momentu potwierdzenia zamówienia lub od momentu zaksięgowaniu należności za zamówienie do chwili realizacji zamówienia.

10. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. 

11. W przypadku niezgodności towaru z umową, reklamowany towar należy odesłać na adres:

Paweł Jakubowski

ul. Marszałkowska 58 lok. 15

00-545 Warszawa

Przed wysyłką prosimy poinformować nas o istniejącej wadzie produktu. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Klient ma prawo żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę, wymianę na nowy, wolny od wad egzemplarz, lub zwrot wszystkich pieniędzy związanych z zakupem i kosztami zwrotu lub domagać się stosowanego obniżenia ceny. 

12. Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia niezgodności towaru z umową. 

13. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, koszty dostawy do klienta ponosi Sklep.

14. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sklep zwraca Klientowi także koszty wysyłki poniesione na odesłanie reklamowanego towaru do sklepu.

15. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Sklep odsyła wadliwy towar do klienta z opinią o niezasadności reklamacji.

16. Zgodnie z Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Oznacza to, że towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt na adres korespondencyjny podany na stronie sklepu. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy FORMULARZ ZWROTU, w nim należy zawrzeć m.in. nr rachunku bankowego na jaki należy zwrócić pieniądze. Sklep bez zbędnej zwłoki, lecz nie dłużej niż w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy, rozpatruje żądanie Klienta i w przypadku spełnienia w/w kryteriów zwraca pieniądze za zakupiony towar oraz za najtańszą przesyłkę oferowaną Klientowi w chwili składania zamówienia. Sklep nie obciąży Klienta dodatkowymi kosztami wynikającymi ze zwrotu środków Klientowi. 

17. Zapłata za zmniejszenie wartości towaru. Konsument ma prawo obejrzeć dostarczony towar w taki sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym. Jeżeli rzecz nie spełnia jego wymagań, nie może używać jej dowolnie. Gdy tak się stanie i klient będzie chciał odstąpić od umowy, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

18. Gwarancja nie obowiązuje, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Znacznie ułatwi to procedurę reklamacyjną.

19. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje po zatwierdzeniu zamówienia poprzez kliknięcie ikonki "zamawiam i płacę".

20. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie www.paulsilk24.pl. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

21. Administratorem danych osobowych klientów jest firma Paulsilk Paweł Jakubowski ul. Marszałkowska 58 lok. 15 00-545 Warszawa NIP: 521-309-59-61

Dane osobowe Usługobiorcy (Klienta) są przetwarzane zgodnie z Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) z dnia 25 maja 2015 r.  oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

Dane osobowe nie są udostępniane osobom niezwiązanym z działalnością sklepu Paulsilk i służą wyłącznie do realizacji i obsługi zamówień Klientów, marketingu bezpośredniego usług i produktów własnych administratora danych. Informacje o adresie dostawy, kontaktowym numerze telefonu oraz adresie e-mail Klienta udostępniane m. in. operatorom obsługującym płatności elektroniczne z tytułu zawieranych Umów lub podmiotom realizującym dostawy zamówionych towarów.

Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane osobowe, do ich zmiany, poprawiania i kontroli oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania.

22. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie www.paulsilk24.pl, m.in. zdjęć i opisów towarów, bez pisemnej zgody Sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl