Pytania i odpowiedzi

F&Q – najczęściej zadawane pytania

  1. Czy zdjęcia produktów odzwierciedlają rzeczywiste kolory?

Dokładamy wszelkich starań, aby zdjęcia jak najdokładniej odzwierciedlały rzeczywiste kolory tkanin. Jednak z uwagi na indywidualne ustawienia monitorów, kolory produktu mogą nieznacznie się różnić.

  1. Czy rozmiar produktu jest identyczny, jak podano w ofercie?

Oferowane przez nas produkty są w dużej mierze krojone i szyte ręcznie. Z tego względu rozmiar produktu może minimalnie różnić się od podanego w opisie. Zazwyczaj jest to różnica +/- 2 cm.

  1. Jak można zapłacić za zakupy?

Za zakupy można zapłacić poprzez platności on-line, przelewem tradycyjnym oraz kartami płatniczymi.

  1. Czy wystawiacie faktury VAT?

Nie, wystawiamy faktury bez VAT.

  1. Czy wystawiacie paragony?

Nie wystawiamy paragonów, wystawiamy faktury bez VAT.

  1. Jaki jest koszt i czas wysyłki?

Szczegółowe informacje znajdują się w zakładkach: Czas i koszt dostawy i Czas realizacji zamówienia.

  1. Czy wysyłacie towary za granicę?

Wysyłamy zamówienia za granicę po wcześniejszym ustaleniu.

  1. Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Tak, odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym.

  1. Czy można obejrzeć produkty przed zakupem?

Nie, nie posiadamy sprzedaży stacjonarnej, nie ma więc możliwości obejrzenia produktów na miejscu.

  1. Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Zamówienia wysyłamy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Zwykle zamówienie zostaje wysłane w ciągu 48 godzin, a najczęściej w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty. W uzasadnionych przypadkach czas realizacji może się wydłużyć, ale wówczas staramy się kontaktować się z klientami. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Czas realizacji zamówienia.

  1. Czy koszt dostawy wzrośnie, jeśli kupię kilka rzeczy?

Koszt wysyłki uzależniony jest od ilości rzeczy w koszyku. Cena dostawy jest automatycznie aktualizowana po dodaniu produktu do koszyka. Szczegóły znajdziesz w zakładce Czas i koszty dostawy.

  1. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status zamówienia jest aktualizowany od momentu zakupu. Wiadomości o zmianie statusu wysyłamy mailem na bieżąco.

  1. Jak mam postąpić w przypadku problemów z moim zamówieniem?

Dokładamy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały miejsca – lub kiedy wynikną, by jak najszybciej je wyjaśnić :) W przypadku jakiegokolwiek problemu nieopisanego w naszym serwisie, należy niezwłocznie napisać wiadomość na adres e-mail: paulsilk@wp.pl.

  1. Czy mogę dokonać zwrotu?

Masz prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Towary muszą być niezniszczone i nieużywane. Zwrotu dokonać możesz tylko w takiej ilości, w jakiej dokonany był zakup.

PRZYKŁAD: Jeśli kupisz 2 produkty, możesz zwrócić tylko 2 całe produkty – nie możesz zatrzymać jednego, a drugiego zwrócić.

Prosimy o dołączenie do przesyłki wypełnionego wzoru formularza zwrotu z zakładki Zwroty i reklamacje.

  1. Czy macie w ofercie produkty, których nie ma na stronie?

Tak. Jeżeli podoba Ci się inna kolorystyka lub rozmiar, możemy uszyć coś dla Ciebie na indywidualne zamówienie.

  1. Czy mogę zmienić coś w zamówieniu po jego złożeniu?

Oczywiście. W takim przypadku prosimy o informację na adres: paulsilk@wp.pl. Sprawdzimy, czy zmiana jest możliwa, np. czy towar jest na stanie. Po aktualizacji zamówienia ponownie zostanie wysłany e-mail potwierdzający zamówienie. Prosimy o sprawdzenie, czy wszystkie dane się zgadzają.

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl