100,00 zł
258,00 zł
89,00 zł
190,00 zł
120,00 zł
F&Q – najczęściej zadawane pytania
- Czy zdjęcia produktów odzwierciedlają rzeczywiste kolory?
Dokładamy wszelkich starań, aby zdjęcia jak najdokładniej odzwierciedlały rzeczywiste kolory tkanin. Jednak z uwagi na indywidualne ustawienia monitorów, kolory produktu mogą nieznacznie się różnić.
- Czy rozmiar produktu jest identyczny, jak podano w ofercie?
Oferowane przez nas produkty są w dużej mierze krojone i szyte ręcznie. Z tego względu rozmiar produktu może minimalnie różnić się od podanego w opisie. Zazwyczaj jest to różnica +/- 2 cm.
- Jak można zapłacić za zakupy?
Za zakupy można zapłacić poprzez platności on-line, przelewem tradycyjnym oraz kartami płatniczymi.
- Czy wystawiacie faktury VAT?
Nie, wystawiamy faktury bez VAT.
- Czy wystawiacie paragony?
Nie wystawiamy paragonów, wystawiamy faktury bez VAT.
- Jaki jest koszt i czas wysyłki?
Szczegółowe informacje znajdują się w zakładkach: Czas i koszt dostawy i Czas realizacji zamówienia.
- Czy wysyłacie towary za granicę?
Wysyłamy zamówienia za granicę po wcześniejszym ustaleniu.
- Czy możliwy jest odbiór osobisty?
Tak, odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym.
- Czy można obejrzeć produkty przed zakupem?
Nie, nie posiadamy sprzedaży stacjonarnej, nie ma więc możliwości obejrzenia produktów na miejscu.
- Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Zamówienia wysyłamy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Zwykle zamówienie zostaje wysłane w ciągu 48 godzin, a najczęściej w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty. W uzasadnionych przypadkach czas realizacji może się wydłużyć, ale wówczas staramy się kontaktować się z klientami. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Czas realizacji zamówienia.
- Czy koszt dostawy wzrośnie, jeśli kupię kilka rzeczy?
Koszt wysyłki uzależniony jest od ilości rzeczy w koszyku. Cena dostawy jest automatycznie aktualizowana po dodaniu produktu do koszyka. Szczegóły znajdziesz w zakładce Czas i koszty dostawy.
- Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Status zamówienia jest aktualizowany od momentu zakupu. Wiadomości o zmianie statusu wysyłamy mailem na bieżąco.
- Jak mam postąpić w przypadku problemów z moim zamówieniem?
Dokładamy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały miejsca – lub kiedy wynikną, by jak najszybciej je wyjaśnić :) W przypadku jakiegokolwiek problemu nieopisanego w naszym serwisie, należy niezwłocznie napisać wiadomość na adres e-mail: paulsilk@wp.pl.
- Czy mogę dokonać zwrotu?
Masz prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Towary muszą być niezniszczone i nieużywane. Zwrotu dokonać możesz tylko w takiej ilości, w jakiej dokonany był zakup.
PRZYKŁAD: Jeśli kupisz 2 produkty, możesz zwrócić tylko 2 całe produkty – nie możesz zatrzymać jednego, a drugiego zwrócić.
Prosimy o dołączenie do przesyłki wypełnionego wzoru formularza zwrotu z zakładki Zwroty i reklamacje.
- Czy macie w ofercie produkty, których nie ma na stronie?
Tak. Jeżeli podoba Ci się inna kolorystyka lub rozmiar, możemy uszyć coś dla Ciebie na indywidualne zamówienie.
- Czy mogę zmienić coś w zamówieniu po jego złożeniu?
Oczywiście. W takim przypadku prosimy o informację na adres: paulsilk@wp.pl. Sprawdzimy, czy zmiana jest możliwa, np. czy towar jest na stanie. Po aktualizacji zamówienia ponownie zostanie wysłany e-mail potwierdzający zamówienie. Prosimy o sprawdzenie, czy wszystkie dane się zgadzają.